AMK Kota Raja
Demo mansuh Tol
Demo mansuh Tol
Organisasi Deklarasi Prinsip Dasar Sasaran PRU-13 Keratan Akhbar Video Aktiviti Sertai Kami Hubungi Kami

Arkib Blog

Monday, November 22, 2010

AMK Mahu Penambaikan Proses Pemilihan, Seru Anggota Rapatkan Saf

Sam15KUALA LUMPUR 22 Nov - Angkatan Muda KEADILAN Malaysia mahu segala kelemahan yang wujud dalam perlaksanaan Pemilihan 2010 yang tamat semalam diperbaiki dan penambahbaikan dibuat agar pilihan raya parti akan menjadi lebih mantap dan efisien.

Ketua AMK Shamsul Iskandar Mohd Akin berkata lompong yang ada harus diteliti sepenuhnya agar ia dapat ditampung dengan penambahbaikan yang strategik di pemilihan akan datang.

Beliau mengingatkan pesta demokrasi dalam KEADILAN melalui pemilihan yang baru selelsai tidak wajar mematikan semangat anggota parti malah ia harus membulatkan tekad seluruh warga untuk kembali merapatkan saf untuk memberi tumpuan kepada persediaan menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-13 yang dijangka akan diadakan pada tahun hadapan.

"Di sebalik asakan dan kecaman media dari segenap penjuru, pemilihan ini berjaya diteruskan meskipun berhadapan dengan 1001 rintangan. Syabas buat warga KEADILAN seluruhnya!

"AMK percaya Pemilihan 2010 ini merupakan satu nafas baru buat KEADILAN. Sebagai parti pelopor kaedah "satu anggota satu undi", pastinya terdapat rencam masalah yang tidak terjangka oleh mana-mana pihak. Tetapi itu tidak harus mematahkan semangat kita untuk menoleh ke belakang.

"Menang atau kalah bukan menjadi titik noktah kepada semua pihak. Kepada yang tewas, tidak wajar untuk berpaling, sebaliknya perlu terus komited untuk mengukuhkan parti. Kepada yang menang, itu bukan anugerah untuk dirai, sebaliknya ia adalah amanah yang jelas sekali berat untuk dipikul dan dibuktikan kepada akar umbi dan rakyat untuk terus merealisasikan harapan yang telah kita laungkan dalam Pilihan Raya Umum Ke-12 yang lepas," kata Shamsul dalam kenyataannya hari ini.

Shamsul menasihatkan anggota AMK khususnya supaya tidak terpedaya oleh permainan sesetengah pihak yang mahu 'membunuh' KEADILAN dengan pelbagai dakyah rekaan.

Katanya inilah masanya untuk semua anggota menegaskan bahawa KEADILAN adalah parti yang komited kepada perjuangan rakyat dan sejarah 12 tahun jelas membuktikan ia sebuah institusi politik yang telah teruji.


Sumber: Suara Keadilan

0 comments:

 

Angkatan Muda KEADILAN (AMK) KOTA RAJA Copyright © 2009